top
Print side  Tilføj til favoriter  E-mail side 

Spørgsmål

Kan jeg få tilskud til min el-udgift for koncentratoren?
Ja, din ilt-instruktør kommer og aflæser el-forbruget 4 gange om året og oplyser dit forbrug til sygehuset, som indbetaler pengene på din NEM-konto. Du behøver ikke gøre noget selv.
  
Hvad gør jeg hvis koncentratoren går i alarm?
Tjek først om der er blevet slukket for strømmen eller der er knæk på slangen. Ring dernæst til os, hvis det ikke løser problemet.
  
Hvad gør jeg, hvis strømmen går?
Ring og spørg dit el-selskab, hvornår strømmen kommer igen. Har du ikke ilt nok i dit ilt-udstyr til strømmen er tilbage, så ring til os.
  
Kan jeg komme ud og rejse når jeg bruger ilt?
Ja, det kan du godt. Ring til os i god tid, så hjælper vi dig med udstyr til rejsen.
  
Hvordan bestiller jeg nye ilt-flasker eller ilt-briller?
Du kan bestille via vores hjemmeside under bestilling, eller du kan ringe til os.
  
Kan jeg selv stoppe ilt-behandlingen?
Hvis du ikke ønsker at bruge ilten mere, skal du kontakte din ilt-sygeplejerske.
Til venstre står nogle af de spørgsmål, som vi oftest bliver spurgt om.
      
Giver det dig ikke svar på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til os.

Tlf. 44 92 35 44

                   
Telefontid:
    
mandag - torsdag kl. 8-16, fredag kl. 8-15.30
       
Udenfor telefontid kan du ringe til os for
vejledning og hjælp ved nedbrud.
AIR LIQUIDE DANMARK A/S / VitalAire  • Høje Taastrup Vej 42 • 2630 Taastrup • Telefon 44 92 35 44 • Telefax 44 92 72 07 • E-mail kontakt@vitalaire.dk
Copyright © VitalAire A/S - All Rights Reserved.

webpage.io Content Management System.